Baka, baka en liten kaka




Idag har jag varit ganska så flitig tycker jag. Började dagen vid tjugo i sju då jag fick säga hej då för ett tag till min finaste pojkvän. Känns lite små tungt att bli lämnad i kylan medans han får ett 30 gradigt Thailand:( Men jag får ju bygga snögubbar, äta flötig julmat och skotta snö istället, nanana :)

Efter en hel hög med paketinslagning drog bror med mig ut i skogen med storstövlar och täckbyxor för att ha ner en HEL gran. Sjukt galen vi är. Men dom är ju finast i toppen;) Fast tror dock att det blir en plastgran ändå eftersom 79% av alla grenar ligger någonstans efter vägen.. Vilket onödigt slit!

Nu har jag precis bakat saffransbullar med vaniljkräm samt vanliga lussebullar. Inga mästerverk från min sida, men det får duga med att dom smakar!

Efter en liten paus står städning och matlagning på schemat. Alltså jag borde nästan få finaste paket av tomten i morgon , hihi:) Puss så länge!

/EL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0