23 december 2010



Ganska oskarpa bilder, men mobilkameran får duga i krig som man säger. Kamera sladden, vart är du?

Igår överraskade Linus mig med dessa skönheter. Kommer då inte släppa dom många sekunder i vinter iallafall. Föööör sköna :)

Efter en ganska lång dag med städning och bakning, paketutdelning till grannen och en tur ut till skogen för att hugga en gran så är det nog dags för mig att sova lite. Upp i tid imorrn blir det för min del. Men alltså, vart kom julen ifrån? Det var ju sommar nyss.. Hoppas jag får lite julkänsla i morgon iallafall. Den är ganska sliten för min del. Pussen!

/EL


Kommentarer
Postat av: Albin

God Jul Elin!

2010-12-24 @ 02:34:27
Postat av: Elin L

Men god jul Albin! :)

2010-12-24 @ 13:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0